Статус наявності товару на сайті

Всі розміри, які доступні до замовлення в кожному товарі, вказані в картці товару праворуч від фото. Якщо ви не знайшли потрібний розмір, просимо уточнити у менеджера про можливість оформити замовлення на бажаний розмір. Якщо в картці товару не вказані розміри, значить товар тимчасово не доступний до замовлення. Рекомендуємо вам скористатися кнопкою «Повідомити про наявність» і вам прийде повідомлення, коли товар буде доступний.

Як оформити замовлення на сайті?

Для вашої зручності на сайті є кілька простих способів оформити замовлення. Для роздрібних клієнтів є можливість оформити замовлення в 1 клік. Для швидкого оформлення замовлення просто введіть ваш номер телефону в картці товару праворуч від фото і натисніть «купити в 1 клік». Вам зателефонує наш менеджер і звірить всю необхідну інформацію. Також, ви можете оформити замовлення через форму замовлення на сайті. Просто додайте товар в кошик і заповніть кілька полів з інформацією про доставку та оплату і натисніть кнопку «оформити замовлення». Після оформлення замовлення вам прийде повідомлення на вказаний номер телефону та електронну пошту, також з вами зв’яжеться менеджер для підтвердження даних в замовленні.
Для оптових клієнтів
Для оформлення замовлення вам необхідно додати всі товари, що сподобалися до кошика і заповнити дані про одержувача, доставку та оплату. Для завершення оформлення необхідно натиснути кнопку «оформити замовлення». Після оформлення замовлення вам прийде повідомлення на вказаний номер телефону та електронну пошту, також з вами зв’яжеться менеджер для підтвердження даних в замовленні.

Термін комплектування замовлення по Україні

Замовлення відправляється на комплектацію після Вашого повідомлення про оплату. Термін комплектації 1-3 робочих дні. Субота і неділя – вихідні, в ці дні замовлення не комплектуються і не відправляються.

Термін складання замовлення для інших країн

Замовлення відправляється на комплектацію після Вашого повідомлення про оплату. Термін комплектації 1-3 робочих дні. Субота і неділя – вихідні, в ці дні замовлення не комплектуються і не відправляються.

Як оформити замовлення по системі дропшипінг

На нашому сайті є можливість здійснення відправки замовлення на різних одержувачів – дропшипінг.
Для оформлення замовлення на нашому сайті по системі дропшипінг вам необхідно бути зареєстрованим користувачем і увійти за допомогою логіна і пароля у ваш особистий кабінет. Натиснути кнопку «дропшипінг», яка знаходиться в каталозі. Вас перенаправить на сторінку оформлення замовлення. На першій сторінці вам необхідно вибрати країну, в яку ви хочете оформити замовлення з випадаючого списку (всі кошики замовлення оформлюються з доставкою в межах однієї країни, але це можуть бути різні міста), і натиснути “створити кошик”. У вас повинен бути список артикулів по кожному кошику, так як список речей оформлюється за допомогою введення артикулу і вибору необхідного розміру і кількості. Після того, як артикули по першому кошику набрані, натискаєте «Далі» і заповнюєте дані по доставці: ПІБ одержувача вантажу, його місто доставки і телефон (для транспортної компанії), спосіб доставки.

Таким чином, створюєте необхідну кількість кошиків, після чого переходите до оплати. Оплата проводиться за все замовлення відразу, підсумовування по кожном кошику ви можете бачити в своєму особистому кабінеті.

Важливо! В особистому кабінеті повинен бути внесений контактний номер телефону основного замовника (особисті дані), щоб в подальшому менеджер міг зв’язатися з питань замовлення.

Оплатити замовлення з інших країн

Ви можете оплатити замовлення з будь-якої карти Visa / MasterCard (карта повинна бути відкрита для інтернет-покупок). Після оформлення замовлення Вас перенаправить на сторінку платіжної системи, де Ви зможете ввести дані карти для оплати. Рахунок виставляється в доларах, але карта може бути відкрита в будь-якій валюті, зніметься еквівалент запитуваної суми за курсом вашого банку. Після оплати з картки Visa / MasterCard ваше непідтверджене замовлення в особистому кабінеті протягом 10-15 хвилин змінить статус на підтверджене ( «Комплектування»). Якщо після закінчення 10-15 хвилин статус замовлення не змінився, то зверніться в наш контакт-центр написавши в чат в лівому нижньому кутку або на нашу електронну пошту [email protected]

Оплатити замовлення із України

1) на карту ПриватБанку за реквізитами, які вам прийдуть в листі на пошту або в sms після оформлення замовлення на сайті. Здійснити оплату можна через термінал або касу ПриватБанку, Приват24. Після оплати замовлення необхідно підтвердити оплату за посиланням в смс або у вашому особистому кабінеті на сайті milanova.com.ua в розділі непідтверджених замовлень.

2) з будь-якої карти Visa / MasterCard (карта повинна бути відкрита для інтернет-покупок) прямо на рахунок вашого замовлення за умови, що на карті є достатня сума для оплати. 3) для роздрібних клієнтів можлива оплата післяплатою. Роздрібні замовлення з оплатою післяплатою відправляються тільки при передоплаті 200 грн. Після оформлення замовлення наші менеджери зв’яжуться з вами для уточнення деталей. Замовлення буде відправленt на зазначенt вами відділення Нової пошти післяплатою, тобто з оплатою при отриманні. У вартість оплати в момент отримання входить: вартість самого замовлення, вартість доставки і комісія післяплати (2% + 20 грн). Після оплати з картки Visa / MasterCard ваше непідтверджене замовлення в особистому кабінеті протягом 10-15 хвилин змінить статус на підтверджене ( «Комплектування»). Якщо після закінчення 10-15 хвилин статус замовлення не змінився, то зверніться в наш контакт-центр написавши в чат в лівому нижньому кутку або на нашу електронну пошту [email protected]

Повідомити про оплату замовлення на сайті

картки Visa / MasterCard, вимагають підтвердження оплати в особистому кабінеті, в розділі непідтверджених замовлень або відправкою скриншота оплати з “Архіву платежів” (де вказана дата і час переказу) менеджерам в чат, який представлений на нашому сайті в лівому нижньому кутку

Україна

По Україні ми можемо доставити ваше замовлення:
1) у відділення Нової Пошти (по передоплаті 200 грн);
2) у відділення Укрпошти (по 100% передоплаті);
3) кур’єрською доставкою Нової Пошти;
4) кур’єрською доставкою по м. Харків
Важливо! Доставку замовлень сумою понад 2000 грн сплачує наша компанія.
Доставку замовлень по системі дропшипінг оплачує клієнт-одержувач.
Доставку замовлень до 2000 грн оплачує клієнт-одержувач.
Роздрібні замовлення з післяплатою відправляються тільки при передоплаті від 200 грн.
Відправки здійснюються після 18:00. Після відправки замовлення ми повідомимо вам номер накладної (ТТН) на ваш номер телефону.
Якщо під час збору замовлення виявилося, що якихось позицій немає в наявності, ми можемо запропонувати довідправку відсутнього товару на таких умовах:
1) термін довідправки- до 10 робочих днів;
2) відправка здійснюється тільки службами Нової пошти або Укрпошти;
3) доставка безкоштовна, якщо на 3-ій день збору відсутній товар так і не з’явився в наявності
4) доставка здійснюється за рахунок клієнта, якщо рішення про довідправку прийнято покупцем на 1-2-ий день збору

Більш докладно про способи доставки ви можете прочитати в нашій статті “Яку доставку обрати?”

Інші країни

Ми можемо доставити ваше замовлення:
Доставка Укрпоштою – вартість доставки розраховується під час оформлення замовлення по тарифам перевізника (22 дол. перший кг і по 2 дол. за кожний наступний кг, максимальна вага однієї посилки 20 кг). Хочемо звернути вашу увагу, що це орієнтовна вартість доставки, так як вартість доставки може варіюватися в залежності від відстані, об’єму посилки, курсу валюти та інших факторів. Терміни доставки – приблизно 1 місяць.

Чи можу повернути або обміняти товар?

Товари належної якості, що не підійшли з яких-небудь причин (фасон, розмір, колір), підлягають поверненню та обміну протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови:
відсутність слідів експлуатації;
збереження товарного вигляду і споживчих властивостей;
наявності оригінального і неушкодженого пакування і ярликів.
Вартість доставки повернення/обміну товару оплачує покупець. *
* Виключення: виробничий брак або пересорт (інший розмір, колір або модель). В даному випадку, повернення або обмін здійснюється за наш рахунок.

Процедура обміну і повернення

Процес повернення товару:
Заповніть бланк повернення (вкладається в кожну посилку);
Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому;
Залиште гроші на балансі для оплати наступного замовлення або отримаєте гроші банківським переказом.
Термін повернення коштів – до 7 робочих днів з моменту отримання від Вас повернення. Зверніть увагу, при відсутності заповненого бланку обміну/повернення термін обробки буде до 14 днів, тому що в цьому випадку ідентифікація повернення займе більше часу.
* Якщо Ви отримали товар з браком або вам відправили не те, що Ви замовляли, і при цьому Ви оплатили доставку – ми також її компенсуємо.
Процес обміну товару:
Заповніть бланк повернення (вкладається в кожну посилку);
Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому;
Оформіть нове замовлення і в коментарі до нього вкажіть “обмін”
Відправка замовлення на обмін здійснюється після його повної комплектації і отримання повернення від Вас.
Адреси для повернення вказані в бланку
Зверніть увагу! Товари неналежної якості (після експлуатації або з пошкодженими ярликами) обміну і поверненню не підлягають. Якщо товар, котрий Ви повернули не підлягає обміну і поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.
Якщо у вас залишилися питання, можете написати нам в онлайн-чат або зателефонувати за телефоном гарячої лінії. Консультанти працюють з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Хто оплачує доставку при обміні/повернення товару

Так, доставка товару, який Ви бажаєте повернути або обміняти – за рахунок покупця. Якщо Ви отримали товар з дефектом або вам прислали не те, що Ви замовляли, і при цьому Ви оплатили доставку – ми її компенсуємо.
Коли повернуться гроші за товар?
Термін повернення грошових коштів – до 7 робочих днів з моменту отримання від Вас повернення. Зверніть увагу, при відсутності заповненого бланку обміну / повернення термін обробки буде до 14 днів, тому що в цьому випадку ідентифікація повернення займе більше часу.

Що таке Fast Fashion?

Це швидка мода. Ми випускаємо три нові речі щотижня. Ми розробили лекала, які легко трансформуються під новий фасон. Наприклад, з одного базового лекала для тренча ми можемо зробити п’ять різних, проявивши фантазію. Ще ми налагодили оптові закупівлі тканини і фурнітури, щоб на складі завжди були потрібні матеріали.

Які тканини ви використовуєте?

Тільки з сертифікатами про високу якість. А щоб річ прослужила Вам довго, наші менеджери обов’язково розкажуть, як правильно доглядати за нею.

Як визначитися з розміром? Шукати сантиметрову стрічку?

Всі вироби, представлені на нашому сайті вимірюються вручну нашими фахівцями, щоб Ви могли найбільш точно підібрати для себе потрібний розмір. Тому перед тим, як підбирати розмір, зробіть, будь ласка, заміри Вашого тіла. Це дозволить уникнути помилок при замовленні та вибрати відповідну річ, яка стане приємною обновкою.
Основні параметри, які потрібно знати: обхват грудей, талії і стегон. Далі, вже в залежності від виробу, вимірюємо довжину руки, ширину плечей між швами, довжину штанини по внутрішньому шву.
У кожній картці товару праворуч біля фото є Таблиця розмірів.

А що з курсом валюти? Зараз так все нестабільно

Так, але у нас все чітко. Курс фіксується на момент оплати. Наприклад, Ви замовили сукню сьогодні, а внесете оплату завтра. Бронь на товар тримається 1 день. Коли будете перераховувати гроші, зайдіть до нас на сайт і перевірте актуальну ціну. Виберіть потрібну валюту у верхній частині екрану.